reklama

Ja chceeeeem!

JA CHCEEM, JA CHCEEEM, JA CHCEEEM! a je mi jedno, čo si myslíte !a ak budem chcieť, ľahnem si na zem, budem búchat od zlosti do zeme, kričat z plného hrdla... myslite si o mne, čo chcete..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)


niečo mi to pripomína... mala som 4 roky a mama mi nechcela kúpiť bábiku v obchode.. tak som zaťala ruky v päsť, vzlyky sa ozývali po celom detskom obchode, a môj plač vysielal signál: JA CHCEEM, JA CHCEEM, JA CHCEEM... až kým ju moje detské slzy nezlomili a nekúpila mi ju..

neskôr, ked som mala 15 rokov a všetci kamoši z triedy sa chystali íst na prvú spoločnú chatu.. len mňa nepustili... tak som sa z trucu zavrela v izbe a v duchu si hovorila: JA CHCEEM, JA CHCEEM, JA CHCEEEM.. a že už s rodičmi nikdy neprehovorím.. no ocko sa rozľútostil, prišiel a povedal ,, tak utekaj za nimi a správaj sa slušne´´

za týžden mám 18... a na svete je len jedna vec, ktorú chcem... BYŤ S TEBOU.. aj ked si tak prekliato ďaleko.. ale bohužial, nepríde za mnou ani mama, ani otec, aby to vyriešili a splnili moje prianie

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

znova ležím na posteli a plačem.. a môžem si robiť, čo len chcem, môžem kričat , keď chcem... toto už nie je o tej bábike, ani o chcení po neviazanej zábave s kamarátmi..
toto je o túžbe byt s niekym, koho ľúbite.. koho JA ĽÚBIM.

JA CHCEEEM, JA CHCEEEM, JA CHCEEEM....(kriči to malé dievčatko vnútri)

chcem ťa mať pri sebe..

Veronika Zubajová

Veronika Zubajová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu